torsdag, oktober 01, 2009

Toscana






































8 kommentarer:

Leo sa...

åh så det är där du befunnit dig,h undrar alltid över hur du lyckas få stadsbilderna se så öde, nästan övergivna ut. Går du ut tidigt på morgonen? nästan så man tvekar att fråga om det var trevligt(om man nu inte tittar på de fina och soliga naturbilderna)

Emma sa...

Just i Pisa var jag en söndag, så ganska mycket var stängt och det regnade dessutom ganska mycket - så det var inga turisthorder utomhus. Men öde var det absolut inte. Jag undviker bara att ta bilder på människor. Men jag lyckades fånga en cyklist där i bakgrunden nånstans. :)

Toscana var fantastiskt!

Dennis sa...

Jag var i Pisa en varm dag med turisthorder. Det gjorde det hela mycket överskattat. Inte så långt från det där fuskbygget kan man få sig den enligt uppgift allra bästa tiramisun, det var bara jag och tusen andra som kommit på den idén.

Emma sa...

Åh, den där tiramisun hade jag inte ens hört talas om... Men ja, Pisa var man ju onekligen färdig med ganska snabbt.

Anonym sa...

Oh...du skulle sagt till innan så du kunde fått några vintips att handla med dig!

Emma sa...

Oh! Det skulle jag förstås ha gjort. :)

Är det förresten någon läsare som vet hur man blockar Feminix-länkarna nedan? Eller måste man ta bort dem en efter en på varje bloggpost?

Anders sa...

Leve Lemmi!

Emma sa...

Visst är det bra! :)