måndag, september 04, 2006

Fabio

Såg en lördagsrepris av vad som såg ut att vara finalen av Average Joe i helgen. Det är möjligt att det var ett väldigt gammalt avsnitt och att det här redan avhandlats här och där. Men jag går fortfarande och grubblar över en sak:
Skulle du göra slut om du fick veta att din nya partner varit tillsammans med Fabio?
Ja, självklart. Fabio, liksom. Det fattar ju vemsomhelst.
Vet inte. Tveksam i och för sig till att någon som gillat Fabio faktiskt skulle skulle kunna tycka om mig också.
Nej, naturligtvis inte. Vad skulle exet spela för roll?!
Free polls from Pollhost.com

9 kommentarer:

Anonym sa...

Hehehe, Fabio! Undrar hur många av manligt kön som köper hans superhårtork.

Anonym sa...

Skulle fullständigt kissa ner mej om jag kände nån som vart med en kändis

Anonym sa...

Vem vill ligga med Fabio?

Bra blogg. Sakanr dig på tv.

www.riotbrain.se

Emma sa...

Bra sida, fastnade där en stund. :) Och tack för komplimangen.

Matti Ståhlberg sa...

riotbrain är excellent.
Speciellt intervjun med mig. :)
*harkel*

Undertecknad saknar också din nuna i rutan...
Lite synd är det.

Emma sa...

Ha ha, hittade den nu, tack för tipset. :)

Anonym sa...

Trevligt när folk fastnar.

Don't be a stranger...

/Upploppshjärnan

Anonym sa...

Tänk att du också startat en blogg Emmchen? Jag börjar tro att jag är den enda i stockholms mediavärld som inte har nån. Fast film kanske inte är så mycket media och snart kommer jag säkert att sitta där i en plastringbrynja och hemlige-Arne-fnissa när jag lägger ut det senaste topphemliga produktionsskvallret från Arn. (Något som inte alls är hemligt (tror jag) är att vi har en produktplacerare. Det blir Adidasbrynjor och McDonalds-vildsvin för hela slanten).

Men det jag skulle komma till är att det du beskriver är ju mitt bästa ögonblick i min favorit-tv-genre amerikanska-b-skräp-doku-såpor EVAR! När skönhetsmissen sitter ensam kvar på paradisstranden på Hawaii och bittert säger "Det här händer ALLTID". Och uppbygnnaden de gör inför det STORA avslöjandet i slutet av programmet. Lovely.
Kisses.

Emma sa...

Ha ha, tröttnade på att hänga på dvdforum I guess... Ohhhhh, topphemligt produktionsskvaller. Yay.